Bmb bil AS

Vi konsutruerer en detaljert plan for våre kunder. Med en målrettet og nøye konstruert plan får man mer verdi tilbake for pengene man bruker.

logo

Problemet

Bmb bil ønsket å ta en større markedsandel fra nærmiljøet. Det var ønskelig med flere kunder i de periodene hvor det var stille. Her var det også en konkret målgruppe som Bmb bil ønsket å nå ut til.

Løsningen

Utfordringen

Bmb bil ønsket å ta en større bit av det totale bruktbilsalget i innlandet. Men som med all type markedsføring var det viktig for Bmb bil at markedsføringen var kostnadseffektiv.

Bmb bil ønsket å vite nøyaktig hvor mye de fikk tilbake for pengene de brukte.

Vi gjorde følgende

For å løse dette satte vi opp ulike typer analyseverktøy og en strukturert plan for rapportering.

Dette ble gjort for å kunne måle alt ifra visninger, besøkende på nettsiden til kjøp som kom direkte fra markedsføringen. Med disse tallene kunne Bmb bil vite om markedsføringen var lønnsom eller ikke.

Besøkende per mnd

3000 +

Telefon henvendelser

+ 25%

Konverteringer

12%